Customer Journey
Customer Journey
Hoe beweegt jouw klant van 'Leren kennen' naar 'Ambassadeur? En als je dat weet, wat moet jij dan doen, waar en wat precies?
Hoe beweegt jouw klant van 'Leren kennen' naar 'Ambassadeur? En als je dat weet, wat moet jij dan doen, waar en wat precies?
Customer Journey
Hoe beweegt jouw klant van 'Leren kennen' naar 'Ambassadeur? En als je dat weet, wat moet jij dan doen, waar en wat precies?
Klantreis in beeld
Klantreis in beeld
Klantreis in beeld
De toekomst van marketing is goed weten wie je klant en potentiële klant is. Het is een vereiste om succesvol te kunnen zijn met (digital) marketing. De meeste bedrijven kennen hun klanten eigenlijk amper en stemmen hun marketing niet op hun gedrag af. Herkenbaar? Dan is dit voor jou.
De basis van marketing is weten wat je wilt vertellen aan wie en deze doelgroep(en) aanzetten tot het opnemen van contact of een aankoop te doen. Dat is wat we in deze workshop(s) op simpele wijze voor jouw bedrijf of merk gaan uitvinden.
Hoe werkt het?
Tijdens een intake kijken we welke doelgroepen er te onderscheiden zijn voor je merk, product of bedrijf. Dat bepaalt ook of we in de uitvoer meer dan 1 sessie nodig hebben.
Met een praktische leidraad gaan we aan de slag, met mensen uit verschillende afdelingen van je bedrijf. Het enige dat nodig is, is een open houding en mensen met verstand van hun werkveld.
We komen per doelgroep uit bij wie het zijn, wat hen beweegt, waar ze online en offline zijn, hoe ze denken, welke vragen ze hebben, welke mythes ze geloven, enzovoort. Dit zijn allemaal kleine onderdelen, die samen een beeld geven van de klantreis van elke doelgroep.
Resultaat
Na de sessie maakt ik jouw klantreis concreet en visueel simpel inzichtelijk, met de input uit de workshop. Je hebt dan een actieplan om content te maken, deze op de juiste plaats te presenteren aan de juiste mensen én te meten of het werkt. Dat leidt bijna zonder uitzondering tot betere marketing en resultaten.
Je customer journey kun je aan de muur hangen en als richting gebruiken of toetsing voor nieuwe ideeën. Een blijvend resultaat dus. Daar hou ik van.
De toekomst van marketing is goed weten wie je klant en potentiële klant is. Het is een vereiste om succesvol te kunnen zijn met (digital) marketing. De meeste bedrijven kennen hun klanten eigenlijk amper en stemmen hun marketing niet op hun gedrag af. Herkenbaar? Dan is dit voor jou.
De basis van marketing is weten wat je wilt vertellen aan wie en deze doelgroep(en) aanzetten tot het opnemen van contact of een aankoop te doen. Dat is wat we in deze workshop(s) op simpele wijze voor jouw bedrijf of merk gaan uitvinden.
Hoe werkt het?
Tijdens een intake kijken we welke doelgroepen er te onderscheiden zijn voor je merk, product of bedrijf. Dat bepaalt ook of we in de uitvoer meer dan 1 sessie nodig hebben.
Met een praktische leidraad gaan we aan de slag, met mensen uit verschillende afdelingen van je bedrijf. Het enige dat nodig is, is een open houding en mensen met verstand van hun werkveld.
We komen per doelgroep uit bij wie het zijn, wat hen beweegt, waar ze online en offline zijn, hoe ze denken, welke vragen ze hebben, welke mythes ze geloven, enzovoort. Dit zijn allemaal kleine onderdelen, die samen een beeld geven van de klantreis van elke doelgroep.
Resultaat
Na de sessie maakt ik jouw klantreis concreet en visueel simpel inzichtelijk, met de input uit de workshop. Je hebt dan een actieplan om content te maken, deze op de juiste plaats te presenteren aan de juiste mensen én te meten of het werkt. Dat leidt bijna zonder uitzondering tot betere marketing en resultaten.
Je customer journey kun je aan de muur hangen en als richting gebruiken of toetsing voor nieuwe ideeën. Een blijvend resultaat dus. Daar hou ik van.
De toekomst van marketing is goed weten wie je klant en potentiële klant is. Het is een vereiste om succesvol te kunnen zijn met (digital) marketing. De meeste bedrijven kennen hun klanten eigenlijk amper en stemmen hun marketing niet op hun gedrag af. Herkenbaar? Dan is dit voor jou.
De basis van marketing is weten wat je wilt vertellen aan wie en deze doelgroep(en) aanzetten tot het opnemen van contact of een aankoop te doen. Dat is wat we in deze workshop(s) op simpele wijze voor jouw bedrijf of merk gaan uitvinden.
Hoe werkt het?
Tijdens een intake kijken we welke doelgroepen er te onderscheiden zijn voor je merk, product of bedrijf. Dat bepaalt ook of we in de uitvoer meer dan 1 sessie nodig hebben.
Met een praktische leidraad gaan we aan de slag, met mensen uit verschillende afdelingen van je bedrijf. Het enige dat nodig is, is een open houding en mensen met verstand van hun werkveld.
We komen per doelgroep uit bij wie het zijn, wat hen beweegt, waar ze online en offline zijn, hoe ze denken, welke vragen ze hebben, welke mythes ze geloven, enzovoort. Dit zijn allemaal kleine onderdelen, die samen een beeld geven van de klantreis van elke doelgroep.
Resultaat
Na de sessie maakt ik jouw klantreis concreet en visueel simpel inzichtelijk, met de input uit de workshop. Je hebt dan een actieplan om content te maken, deze op de juiste plaats te presenteren aan de juiste mensen én te meten of het werkt. Dat leidt bijna zonder uitzondering tot betere marketing en resultaten.
Je customer journey kun je aan de muur hangen en als richting gebruiken of toetsing voor nieuwe ideeën. Een blijvend resultaat dus. Daar hou ik van.
Inhoud
Inhoud
Inhoud
Andsync treedt op als facilitator en leider van de workshop.
Op basis van een duidelijke template gaan we live op het scherm vragen beantwoorden over de doelgroep.
Als facilitator drill ik echt door op vragen en ben ik kritisch.
Het beeld op het scherm vult zich zo en lokt uit dat mensen steeds meer over klanten en doelgroepen vertellen.
Andsync treedt op als facilitator en leider van de workshop.
Op basis van een duidelijke template gaan we live op het scherm vragen beantwoorden over de doelgroep.
Als facilitator drill ik echt door op vragen en ben ik kritisch.
Het beeld op het scherm vult zich zo en lokt uit dat mensen steeds meer over klanten en doelgroepen vertellen.
Andsync treedt op als facilitator en leider van de workshop.
Op basis van een duidelijke template gaan we live op het scherm vragen beantwoorden over de doelgroep.
Als facilitator drill ik echt door op vragen en ben ik kritisch.
Het beeld op het scherm vult zich zo en lokt uit dat mensen steeds meer over klanten en doelgroepen vertellen.
Kenmerken
Kenmerken
Kenmerken
Duur
Een dagdeel, ongeveer 2 tot 3 uur.
Nodig
Deelnemers hoeven niets mee te nemen, alleen een postieve open houding. Een goed humeur helpt ook.
Grootte
Dit werk het beste voor groepen tot 8 mensen. Minimaal zijn 3 tot 4 mensen nodig.